Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

A tebe taky sním

Zdravím běhající část národa, neběhající část národa a především část neběhajících, kteří s běháním koketují. Musím přiznat, že pohyb je droga. Pokud by mi někdo řekl minulé léto, že budu chodit cvičit 3x – 4x týdne asi bych se ho zeptala jestli mu nepřeskočilo.

GB

Zima je letos obzvláště propečená a proto jsem zvolila na leden teplejší variantu tréninku. Koupila jsem si permanentku fitka, které vyhrálo po vyzkoušení čtyř největších posiloven v Brně. Není lehké najít fitko, kde jsou čisté sprchy, přístroje v posilovně na které nepotřebujete návod, ochotný a neafektovaný personál. A samozřejmě, dobře umístěné běhací pásy s tv a výhledem na celou posilovnu. Ono totiž hodinu koukat do zdi, nebo z okna do nevlídné ulice není nic moc.

Od ledna jsem začala s tréninkem obden: 10 minut běh na rychlosti 8.5, 30 minut protažení a posilování s malou zátěží a více opakování ve fitku, 30 – 60 minut běh na rychlosti 8.5 (podle toho jak se ten den cítím). Rychlost budu postupně navyšovat . Po běhání se krátce protáhnu a zacvičím si 2 cviky na břicho a kupodivu plná energie odcházím do šatny. Pokud mám zrovna víkend bez synátora, jdu si zaplavat. Je to příjemné protažení.

Každý večer vařím večeři pro mládě a tím zvládnu oběd na další den + si chystám 2-3 svačiny. Trávím většinu své pracovní doby v autě, tak je to nutnost a minimalizuju tím riziko návštěvy benzínové pumpy a zhřešení ve formě nějaké super sladké tyčinky.  Ráno snídám většinou jogurt, nebo topinku s čímkoliv. Dopoledne si dám banán, za volantem je to nejpraktičtější. Obědy dělám zdravější, ale zase to nepřeháním. Další svačina jogurtový nápoj, ovoce, nakrájená zelenina, nebo nějaké Bebe sušenky a k večeři většinou maso se zeleninou či rybou na páře, nebo velký zeleninový salát s masem, ovocem a různými semínky. Dříve jsem se nasnídala, celý den nejedla a večer snědla naprosto cokoliv. Teď mám sice 5-6 menších jídel denně, ale když si vezmu kolik toho sním, trochu se toho děsím. Ale váha to píše jasně, čísla nestoupají. Tak je to nejspíš správně. Jen po tréninku se musím hlídat, snědla bych cokoliv v jakémkoliv množství.  Pokud moje články čte někdo běhající, uvítám radu ohledně stravování. Mám pocit, že jen jím :-).

Víte co je mojí hnací silou? Měsíc tréninku, který nebyl nijak přísný a navíc ho provázelo dlouhé nachlazení  je znát na mé postavě. Dokonce si toho začíná všímat i mé okolí. Nebude ze mě hvězdný maratónec, ale tohle rozhodnutí uběhnout ½ maraton mi začíná měnit postoj ke sportu a stravování. Cítím se o 100% lépe, než měsíc zpátky. Zažila jsem první Vánoce za posledních 10 let, kdy jsem si dala vše co k Vánocům patří a neměla jsem výčitky svědomí. Navíc mě to baví a těším se na každý další trénink.

Držím pěsti všem začátečníkům a pokud potřebujete občasnou podporu...najděte si mě na facebooku. Je nás tam vícero, kteří si navzájem radíme a povzbuzujeme se.

Běhu zdar!

Autor: Gabriela Bernatová | úterý 4.1.2011 22:32 | karma článku: 19,97 | přečteno: 2049x
  • Další články autora

Gabriela Bernatová

Podvodní prodejci domén opět útočí

Začne to zazvoněním telefonu a přátelským upozorněním, že konkurence chce koupit Vaši doménu s jinou koncovkou. Např.vlastníte-li bazzen.cz , konkurence chce zakoupit bazzen.eu, bazzen.com . Zeptáte-li se: „ Jaká konkurence?“ je Vám řečeno, že to Vám milý operátor firmy Registrace internetových domén s. r. o. sdělit nemůže. Pro Vás je v tu chvíli ale důležité, že nejprve volá Vám. Pokud nejste člověk pohybující se v internetovém prostředí, neznáte ceny domén a v ten okamžik nejste online, jste pro tyto hyeny zásahem do černého.

22.11.2012 v 19:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 1256x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Bernatová

Muži s nadhledem

Nevim proč článek z roku 2010 hupsnul do roku 2012 ale budiž :-) Kdysi jsem prohlásila, že ..“ ještě jeden takový vůl a bude ze mě lesba“. A ejhle. Není. Jen muže beru s větší rezervou, nadhledem a ono to pomáhá. Časem zjistíte, že si orgasmus lze užít i bez lásky. Ta Vám z krásného sexu udělá tak akorát trápení. Nutí Vás rozdělávat si s kamarádkou flašku vína a řešit proč Vás ten a onen nechtěl. Co děláte špatně. Máte snad nadváhu, jste malá, velká, prdelatá, plochá, nevypadáte jako jeho ex, maminka, či nejlepší kamarádka? Milé dámy, ženy, dívky. O tom to vůbec, ale vůbec není.

7.4.2012 v 19:32 | Karma: 27,92 | Přečteno: 3645x | Diskuse| Společnost

Gabriela Bernatová

Wasabi love

Muži jsou jako arašídy, je jich mnoho přitom každý jiný. Postupem času, díky rozmazleným chutí žen.

8.4.2011 v 23:18 | Karma: 13,69 | Přečteno: 1529x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Bernatová

Pražský půlmaraton 2.4.2011

Ti z vás, kteří sledují moje pravidelné články na stránkách pro běžce vědí, že se mi blíží termín prvního běžeckého závodu. Příprava probíhala v rámci časových možností. Hodnotila bych jí slovy „uspokojivá“. V tuhle chvíli už je potřeba soustředit se pouze na psychiku „závodníka“.

29.3.2011 v 8:08 | Karma: 12,84 | Přečteno: 1708x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Bernatová

Z"a"tracená podprsenka

Zachvátila mě sportovní mánie. Naběhám měsičně dost kilometrů, tak jsem se rozhodla udělat si radost v podobě drahé sportovní podprsenky. Nákupy nejsou moje hobby a už vůbec ne, vyžaduje-li to náročnější zkoušení. Sebrala jsem dostatek odvahy, pevné nervy a vyrazila do pár větších prodejen. Níže popsaný zážitek nebyl vyjímkou, ba naopak.

11.2.2011 v 11:57 | Karma: 25,80 | Přečteno: 3704x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

KOMENTÁŘ: Kam sahají Macronovy ambice? Chce udávat tón, ale naráží

29. dubna 2024

Premium V Evropské unii bez Britů a v éře po Angele Merkelové je jeho hlas slyšet stále silněji....

Ukrajinci zavraždění v bavorském nákupním centru byli vojáci na léčení

29. dubna 2024  11:33,  aktualizováno  14:59

Dva Ukrajinci, kteří zemřeli v sobotu po útoku nožem v nákupním centru v Bavorsku, byli členy...

Přijel německý prezident Steinmeier. Setkal se s Pavlem, uctí oběti střelby

29. dubna 2024  6:03,  aktualizováno  14:55

Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájil dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  14:24

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1929x

Seznam rubrik