Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Blondýna se chystá na 1/2 Maraton

 Poslední dobou se mi nedostává sil a energie. Jediná dobrá činnost, kterou pro sebe dělám je pravidelná návštěva sauny. Naopak nedostatek spánku, čokoládu, fast food a svařák si dopřávám dostatečně.  Pohled na strašidelná čísla mé osobní váhy, čítající celých 6,5 kg mě děsí.

Po poslední skleničce svařáku vyplňuji přihlášku na Prague ½ Maraton 2011. Lehkou matematikou dojdu ke zjištění, že mám přesně 4 měsíce na to, udělat zázrak se svojí fyzičkou. Nikdy jsem neviděla ½ maraton (pro stejně neznalé, jako jsem já …čti: „půl maraton“) v televizi ani osobně, natož abych ho běžela. Googluju si fotky z minulých let a nechápu, jak můžou některé slečny vypadat u cíle tak dobře. ½ maraton má 21,097 km. V tuhle chvíli trohu sci-fi představa.

 První trénink. Tři hodiny pročítání odborných stránek plné divných zkratek, kterým se zatím ani nesnažím rozumět. Plány tréninku, rady co si obout, co si obléknout a jak dýchat. Do iPodu si hodím své oblíbené písničky, najdu něco v čem nezmrznu a vybíhám. Před domem políbím rituálně matičku Zemi. Ne tak úplně úmyslně, ale ten led tam ráno nebyl.

 Po pár stovkách metrů pochopím, že moje obuv nebude zrovna nejvhodnější na zimní běhání. Jsem nucená běžet po hlavních brněnských ulicích, protože ty jediné nejsou pokryté namrzlou břečkou sněhu. Trocha exhibicionizmu neuškodí, aspoň mi bude blbé nahlas funět a často zastavovat. Ve chvíli, kdy mi Serj Tankijen kvílí do ucha, že Sky is over …jsem já, kdo je tady over. Boty, boty, boty. Na internetu nelhali, je potřeba mít dobré boty.

 Závěr po prvním zkušebním běhu? 6,5 km za 43 minut, jeden nevrlý pudl, jeden držkopád (naštěstí ve stínu domu a bez zranění), 2x sakra, 3x já už nemůžu a jedno rozmazané oko. Uznávám, že ta řasenka je při běhání trochu zbytečná. Celkově výborný pocit z toho, že se dá přežít běhání v zimě. První věc, kterou před dalším tréninkem udělám, bude nákup zimních běžeckých bot. Jo a taky nesním tabulku studentské pečetě a k obědu si nedám hranolky.

 

Běhu zdar!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Gabriela Bernatová | středa 8.12.2010 7:00 | karma článku: 21,86 | přečteno: 2518x
  • Další články autora

Gabriela Bernatová

Podvodní prodejci domén opět útočí

Začne to zazvoněním telefonu a přátelským upozorněním, že konkurence chce koupit Vaši doménu s jinou koncovkou. Např.vlastníte-li bazzen.cz , konkurence chce zakoupit bazzen.eu, bazzen.com . Zeptáte-li se: „ Jaká konkurence?“ je Vám řečeno, že to Vám milý operátor firmy Registrace internetových domén s. r. o. sdělit nemůže. Pro Vás je v tu chvíli ale důležité, že nejprve volá Vám. Pokud nejste člověk pohybující se v internetovém prostředí, neznáte ceny domén a v ten okamžik nejste online, jste pro tyto hyeny zásahem do černého.

22.11.2012 v 19:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 1256x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Bernatová

Muži s nadhledem

Nevim proč článek z roku 2010 hupsnul do roku 2012 ale budiž :-) Kdysi jsem prohlásila, že ..“ ještě jeden takový vůl a bude ze mě lesba“. A ejhle. Není. Jen muže beru s větší rezervou, nadhledem a ono to pomáhá. Časem zjistíte, že si orgasmus lze užít i bez lásky. Ta Vám z krásného sexu udělá tak akorát trápení. Nutí Vás rozdělávat si s kamarádkou flašku vína a řešit proč Vás ten a onen nechtěl. Co děláte špatně. Máte snad nadváhu, jste malá, velká, prdelatá, plochá, nevypadáte jako jeho ex, maminka, či nejlepší kamarádka? Milé dámy, ženy, dívky. O tom to vůbec, ale vůbec není.

7.4.2012 v 19:32 | Karma: 27,92 | Přečteno: 3645x | Diskuse| Společnost

Gabriela Bernatová

Wasabi love

Muži jsou jako arašídy, je jich mnoho přitom každý jiný. Postupem času, díky rozmazleným chutí žen.

8.4.2011 v 23:18 | Karma: 13,69 | Přečteno: 1529x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Bernatová

Pražský půlmaraton 2.4.2011

Ti z vás, kteří sledují moje pravidelné články na stránkách pro běžce vědí, že se mi blíží termín prvního běžeckého závodu. Příprava probíhala v rámci časových možností. Hodnotila bych jí slovy „uspokojivá“. V tuhle chvíli už je potřeba soustředit se pouze na psychiku „závodníka“.

29.3.2011 v 8:08 | Karma: 12,84 | Přečteno: 1708x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Bernatová

Z"a"tracená podprsenka

Zachvátila mě sportovní mánie. Naběhám měsičně dost kilometrů, tak jsem se rozhodla udělat si radost v podobě drahé sportovní podprsenky. Nákupy nejsou moje hobby a už vůbec ne, vyžaduje-li to náročnější zkoušení. Sebrala jsem dostatek odvahy, pevné nervy a vyrazila do pár větších prodejen. Níže popsaný zážitek nebyl vyjímkou, ba naopak.

11.2.2011 v 11:57 | Karma: 25,80 | Přečteno: 3704x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Přes Česko jdou bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  19:50

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padají i kroupy. Hasiči hlásí desítky...

Hamás souhlasil s návrhem na příměří. Může jít o lest, píší v Izraeli

6. května 2024  18:56,  aktualizováno  19:41

Radikální palestinské hnutí Hamás v pondělí večer přistoupilo na návrh dohody o příměří s Izraelem,...

Odboráře popudila ODS. Odešli z jednání s vládou a plánují velký protest

6. května 2024  17:48,  aktualizováno  18:42

Vztahy mezi vládou a odbory jsou na bodu mrazu. Zástupci odborové centrály ČMKOS v pondělí...

Putin je vrah, vítal protest motorkáře u hrobů sovětských vojáků v Praze

6. května 2024,  aktualizováno  18:41

Motorkáři z Night Wolves MC Europe, odnože ruského motorkářského klubu Noční vlci, přijeli v...

  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1929x

Seznam rubrik