Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pančelka

11. 2. 2011 20:11
kvalita prodeje

Kvalita prodeje mnou neotřásá.Co mnou otřásá,je, že se mi do tohoto typu sportovního prádla strašně špatně leze a ještě hůř se mi leze ven. To x na zádech se zcela zbytečnými háčky..... Je to pro mě prakticky nevyzkoušitelné. Posledně jsem tak mávala rukama v ozávěsované kabince až se tento rozvlnil a přišli se mně ptát jestli mi něco není, třeba psotníček. A v té správné chvíli....... bylo to opravdu velmi důkladné prádélko.

0 0
možnosti

maci

11. 2. 2011 15:04
Držím palce

Gábi,

sama mám velmi dobré zkušenosti s podprdou Truimph trophy N, kupuju ji opakovaně přes net. Většina podprsenek, které se tváří jako sportovní, se totiž k běhání nehodí. Přes ni dávám ještě těsné bolerko nebo sportovní podprdu z Tchiba.

Moc Ti držím palce, sama jsem taky maminka dvou malých dětí a na jaře chci zkusit první půlmaraton!

0 0
možnosti

GabrielaB

11. 2. 2011 16:26
Re: Držím palce

Maci: super, zajdu si jí někam zkusit. Kolik máš číslo na půlmaraton? Třeba se uvidíme na startu :-)

0 0
možnosti

GabrielaB

11. 2. 2011 13:31
...

Apeg: šťastná to žena :-) Takové obchody si zákazník zapamatuje a vrací se, že?

Katko: Souhlasím. Je vidět, že se nebojíte říct svůj názor. Bohužel je spousta žen, co by po takovém zážitku sportovní podprsenku přestaly hledat a cpaly se čokoládama u televize. Také jsem nebývala ten typ co by se ozval. Ale od určité doby jsem si řekla, že zkusím boj s větrnými mlýny a ozvu se, když se mi nebude něco líbit :-)

Je rozdíl prudit a slušně žádat svá zákaznická práva. A lidé se bojí, že budou za prudiče. Ale prudič hledá problémy tam kde nejsou. Což my neděláme :-)

0 0
možnosti

APEG

11. 2. 2011 12:24
Záleží kam přijdete

Tuhle mě překvapila v obchodě s oblečením velice milá mladá dáma, možná ještě studentka, nebo krátce po škole, která byla velmi milá, přitom nevtíravá, a hledala mi šaty v mojí velikosti. Na obchodě už nebyly, tak se šla podívat ještě do skladu, a pak přiběhla opravdu rozradostněná, že je tam našla. Bylo to vážně osvěžující. Kéž by jí to nadšení, co z ní přímo sálalo, v životě vydrželo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1929x

Seznam rubrik