Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pilsen

7. 1. 2011 13:26
Blahopřeju!!!

Moc Vám blahopřeju... Já se letos také prvně rozhodla, že to nějakmusim uběhnout... Snažím se trénovat, tak uvidíme... Sejdeme se na startu:-)

0 0
možnosti
GB

GabrielaB

7. 1. 2011 17:12
Re: Blahopřeju!!!

No, já blahopřeji vám :-)))) A co trénink? Jde Vám to, nebo taky někdy občas bojujete? Já nejvíc bojuju s časem...ale zatím vyhrávám.

0 0
možnosti
OM

ondra muller

6. 1. 2011 22:25
jen tak dál

Gratuluju k pokrokům a ten stravovací řád, ten obdivuju =D já běhám vážně nějaké 4 měsíce, začal jsem na 70.. teď těch 150km měsíčně a stravovací návyky mám pořád stejně špatné. Přes den škola a práce, absolutně nepravidelně, oběd někdy ani nestihnu, doháním to občerstvením ve městě (fuj) a že bych si tvořil svačiny, na to jsem asi línej...

co mi hodně pomáhá, abych to tak nějak dohnal a svým svalům dopřál energii na regeneraci a nějaký ten stavební materiál, nechal jsem si poradit a zakoupil jsem sacharidovo-bílkovinný doplněk stravy (znáte z posiloven) Nohy opravdu méně bolí a zranění se mi také už vyhýbají

0 0
možnosti
OK

Kurri22

4. 1. 2011 23:47
Stravování

S tou stravou to děláte dobře, mělo by to být 5-6 jídel denně. Jen snídani bych doporučoval vydatnější, spíše sacharidovou.

Píšete, že po tréninku byste snědla, na co příjdete, po tréninku si klidně můžete dát nějaké to kalorické jídlo, protože máte zrychlený metabolismus (spalování).

Velká chyba by byla po tréninku hladovět. Odborníci uvádějí, že první jídlo po tréninku by mělo být do 30 minut.

0 0
možnosti
GB

GabrielaB

5. 1. 2011 0:23
Re: Stravování

Dobrá zpráva. Zítra si dám na snídani ovesnou kaši s kakaem :-)

Díky za radu.

0 0
možnosti
BR

Stobka

4. 1. 2011 22:54
Závidím všem,

kterým se stane pohyb drogou. Asi to mám v sobě jinak. Zkoušela jsem od mládí různé druhy pohybů, hodně dlouho, některé mě bavily moc, jiné méně, ale nikdy jsem necítila sama potřebu cvičit, běhat, prostě se hýbat. Moje tělo toužilo po klidu a bojovalo těžký souboj s mozkem, který velel "musíš". Čím jsem starší, tím víckrát vítězí to tělo.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS