Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pražský půlmaraton 2.4.2011

Ti z vás, kteří sledují moje pravidelné články na stránkách pro běžce vědí, že se mi blíží termín prvního běžeckého závodu. Příprava probíhala v rámci časových možností. Hodnotila bych jí slovy „uspokojivá“. V tuhle chvíli už je potřeba soustředit se pouze na psychiku „závodníka“.

tréninkHelena Kotová

 Vážím si podpory všech, kteří jsou se mnou v kontaktu a umí mě povzbudit ve chvílích, kdy pochybuji. Těším se, až se s nimi před, či po závodě potkám a prohodíme pár slov. Původně sázka o pár flašek sektu  mi ukázala jiný směr života. Jiní lidé, nová přátelství, budování sportovního ducha. Je to příjemné.

 Na druhou stranu jsem během běžecké přípravy absolvovala několik rodinných oslav. Kdo nezná naši rodinu, nechápe. Příjemné dýchánky, kde se potkáme ze všech koutů republiky se nedají omluvit. Ani jsem po tom netoužila.  Firemní akce jsou povinné. Proto prohlašuji, že moje příprava byla individuální. Určitá omezení tu byla, ale život jsem si vzhůru nohama nepřevrátila. I když jsem to původně trochu plánovala. Ze dne na den mi to nejde.

  Předzávodní reakce mého organizmu jsou překvapivé. Mám neustálý hlad. Jsem nervózní a mám nutkání hodně pít (vodu). Týden před startem mě chytla naprostá panika. Nakoupila jsem hromadu energy gelů s pocitem, že ty mi pomůžou. Hledám na internetu informace jak vše v onen závodní den funguje. A můj závěr k dnešnímu dni?

Negativa: Nejvíc mě budou trápit toitoi. Nesnáším umělohmotné záchody. Smrdí a většinou je jich málo. Bolest při a po závodě zmiňovat nebudu, netuším jaké budou reakce organismu na takový počet kilometrů. Muži v elasticích mě děsí už od útlého věku. Nic proti mužům nemám, naopak. Ale elasťáky obepínající těla běžců, či cyklistů ve mně neprobouzí zrovna vášeň. Na druhou stranu, ta by mi stejně při běhání nepomohla.

Plus: Nádherná atmosféra jarní Prahy. Hudba linoucí se podél závodní tratě o které vím jen z doslechu. Pocit, že se snažím dokázat něčeho poprvé je ve věku téměř třiceti let také ojedinělý. A pak doufám, že jsou běžci, kteří mají sympatické zadní partie a já se budu mít čím kochat nejen v okolí tratě, ale i na ní.

 Všem běžcům přeji příjemný pocit z běhu. Divákům krásné počasí a trochu odhodlání do příštích půlmaratonských let.

 

Vaše F1826 :-)

 

Autor: Gabriela Bernatová | úterý 29.3.2011 8:08 | karma článku: 12,84 | přečteno: 1708x
  • Další články autora

Gabriela Bernatová

Podvodní prodejci domén opět útočí

Začne to zazvoněním telefonu a přátelským upozorněním, že konkurence chce koupit Vaši doménu s jinou koncovkou. Např.vlastníte-li bazzen.cz , konkurence chce zakoupit bazzen.eu, bazzen.com . Zeptáte-li se: „ Jaká konkurence?“ je Vám řečeno, že to Vám milý operátor firmy Registrace internetových domén s. r. o. sdělit nemůže. Pro Vás je v tu chvíli ale důležité, že nejprve volá Vám. Pokud nejste člověk pohybující se v internetovém prostředí, neznáte ceny domén a v ten okamžik nejste online, jste pro tyto hyeny zásahem do černého.

22.11.2012 v 19:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 1256x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Bernatová

Muži s nadhledem

Nevim proč článek z roku 2010 hupsnul do roku 2012 ale budiž :-) Kdysi jsem prohlásila, že ..“ ještě jeden takový vůl a bude ze mě lesba“. A ejhle. Není. Jen muže beru s větší rezervou, nadhledem a ono to pomáhá. Časem zjistíte, že si orgasmus lze užít i bez lásky. Ta Vám z krásného sexu udělá tak akorát trápení. Nutí Vás rozdělávat si s kamarádkou flašku vína a řešit proč Vás ten a onen nechtěl. Co děláte špatně. Máte snad nadváhu, jste malá, velká, prdelatá, plochá, nevypadáte jako jeho ex, maminka, či nejlepší kamarádka? Milé dámy, ženy, dívky. O tom to vůbec, ale vůbec není.

7.4.2012 v 19:32 | Karma: 27,92 | Přečteno: 3645x | Diskuse| Společnost

Gabriela Bernatová

Wasabi love

Muži jsou jako arašídy, je jich mnoho přitom každý jiný. Postupem času, díky rozmazleným chutí žen.

8.4.2011 v 23:18 | Karma: 13,69 | Přečteno: 1529x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Bernatová

Z"a"tracená podprsenka

Zachvátila mě sportovní mánie. Naběhám měsičně dost kilometrů, tak jsem se rozhodla udělat si radost v podobě drahé sportovní podprsenky. Nákupy nejsou moje hobby a už vůbec ne, vyžaduje-li to náročnější zkoušení. Sebrala jsem dostatek odvahy, pevné nervy a vyrazila do pár větších prodejen. Níže popsaný zážitek nebyl vyjímkou, ba naopak.

11.2.2011 v 11:57 | Karma: 25,80 | Přečteno: 3704x | Diskuse| Společnost

Gabriela Bernatová

Přishell, natankoval a naštván odeshell

Jedno nedělní ráno někde v polovině „Dé jedničky“. Mlha se žmoulá po silnici jako mléko co právě přeteklo z hrnce. Venku je mínus osm a nikde nikdo. Tyhle rána mám nejraději.

1.2.2011 v 21:44 | Karma: 30,01 | Přečteno: 2989x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Langšádlová končí ve vládě. Méně podle šéfky TOP 09 myslela na prezentaci

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  14:28

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Ministerstvo vyčlenilo vakcíny pro těhotné. Válek apeluje na přeočkování dětí

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  14:24

V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. „Registrujeme 956 nových případů,“ řekla...

Trumpova bulvární odysea. Jeho věrní z něj dělali nadsamce, soupeře likvidovali

25. dubna 2024  14:10

Premium Aktuální soud s Donaldem Trumpem, ve kterém se propírají i jeho opakované zálety, je unikátní...

  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1929x

Seznam rubrik