Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ad leones (Lvům)2.díl

Popis situace kýmkoliv nezaujatým by pravděpodobně vypadal takto: Běžný průběh všedního večera v jedné z českých domácností. Nad červenou sedací soupravou nejmenovaného severského výrobce nábytku je cítit napětí. Mladý muž zamilovaně pozoruje ženu a její monitorem ozářenou tvář. "Už to prosím vypni, Leni. Slíbila jsi, že zkusíš svoje pracovní nadšení doma krotit." Blond vlasy ji padají do tváře. Vypadá za tím velkým stolem plným papírů a šanonů důležitě. To se mu líbí. Rázná manažerka s velkým odhodláním pro věc. Přitom tak něžná a krásná. "Uuuuuuž, vydrž prosím." Nezvedne oči od monitoru. On ví, že v jejich případě je on, ten co miluje víc. Nikdy si nemyslel, že to jde. On býval ten co diktoval směry svých vztahů. S Lenkou to je jiné. Něco si prožila a on to chápe. Chce být ten, co jí bude oporou ve všem co se rozhodne podnikat. Nepřežil by vídat ji s někým jiným. Naštěstí pro něj je Lenka workoholička. Nejspíš se po ostatních mužích ani nekouká. Už dlouho přemýšlí jak to udělat.  Chystá se ji požádat o ruku. Ona je pro něj drogou. Miluje ji jako nikoho. Je pro něj vším.

"Leni vezmi si mě" vyhrkne ze sebe způsobem, který ho samotného poleká. V jednu chvíli snad doufal, že to je jen sen, jedna z mnoha představ, které na tohle téma míval v posledních týdnech. Ne, je to realita. Lenka se zarazila a zvedla ze židle. Ve tváři se jí neobjevilo nic. Žádný byť jen náznak štěstí, překvapení či radosti. Prošla bez jediného pohledu obývákem i halou a pak už slyšel jen klapnutí dveří. Trénoval to doma už dlouho a v různých romantických variantách. Tohle byl trochu úlet, ale sakra...tolik jsem to přeci neposral. Chtěla romantiku? Chtěla diamant? Mám ho objednaný a tohle jsem asi pokazil.

Venku jsem chodila asi hodinu. Bez emocí. Nepřepadla mě radost, smutek ani překvapení. Doufám, že mě nepřepadne ani místní úchyl. Velká města, velká rizika a spousty divných obyvatel. Můj mozek na jeho žádost reagoval stejně jako na žádost o koupi pěti rohlíků. Jsem ze sebe v šoku a jediný, kdo mě může v tuhle chvíli uchlácholit je ségra. Jana žije poklidným rodinným  životem maminky dvou dětí a manželky úspěšného manžela kousek za městem. Umí se odvázat, ale jen překročí-li hranice republiky a děti s manželem nechá doma. Ví o mně všechno. Zná moje hříchy, touhy i slabé stránky a snaží se mě chápat. Její nevětší odvaz tohoto týdne bylo pár chlípných sms na téma dovolená. Vsadila bych cokoliv, že je hned po odeslání vymazala.

"Švagrová, kdy už budeš konečně vědět co a koho chceš?" Vtipné komentáře mého vtipného švagra mě nemůžou rozházet. Čekám až si ho Jana zpracuje a vysvětlí mu, že tohle je čistě dámská řeč a pro něj samotného bude lepší jít si lehnout. Má přeci brzy ráno golf s trenérem.

Jana: "Chceš ho...?"

Já: "Ne."

Jana: "Tak proč s ním jsi?"

Já: "Protože mi bývalo někdy smutno a od tý doby co ho znám mi smutno není."

Jana: "Jen proto?"

Já: "Chceš to vážně slyšet? Víš kolik chlapů se snažilo po rozvodu? A on mi na rozdíl od ostatních nevadil. Dá se s ním mluvit. Ničím mě neštve. Pokaždé, když se ozvu tak přijede a je mi oporou. Naopak, když ho vidět nechci, neptá se. Funguje na zavolání a mně se to líbí. Je to hnusný a sobecký, co?"

Jana: "Jo. Jsi trochu mrcha Leni. Nech ho jít..."

Autor: Gabriela Bernatová | úterý 31.8.2010 9:55 | karma článku: 12,08 | přečteno: 1091x
  • Další články autora

Gabriela Bernatová

Podvodní prodejci domén opět útočí

Začne to zazvoněním telefonu a přátelským upozorněním, že konkurence chce koupit Vaši doménu s jinou koncovkou. Např.vlastníte-li bazzen.cz , konkurence chce zakoupit bazzen.eu, bazzen.com . Zeptáte-li se: „ Jaká konkurence?“ je Vám řečeno, že to Vám milý operátor firmy Registrace internetových domén s. r. o. sdělit nemůže. Pro Vás je v tu chvíli ale důležité, že nejprve volá Vám. Pokud nejste člověk pohybující se v internetovém prostředí, neznáte ceny domén a v ten okamžik nejste online, jste pro tyto hyeny zásahem do černého.

22.11.2012 v 19:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 1256x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Bernatová

Muži s nadhledem

Nevim proč článek z roku 2010 hupsnul do roku 2012 ale budiž :-) Kdysi jsem prohlásila, že ..“ ještě jeden takový vůl a bude ze mě lesba“. A ejhle. Není. Jen muže beru s větší rezervou, nadhledem a ono to pomáhá. Časem zjistíte, že si orgasmus lze užít i bez lásky. Ta Vám z krásného sexu udělá tak akorát trápení. Nutí Vás rozdělávat si s kamarádkou flašku vína a řešit proč Vás ten a onen nechtěl. Co děláte špatně. Máte snad nadváhu, jste malá, velká, prdelatá, plochá, nevypadáte jako jeho ex, maminka, či nejlepší kamarádka? Milé dámy, ženy, dívky. O tom to vůbec, ale vůbec není.

7.4.2012 v 19:32 | Karma: 27,92 | Přečteno: 3645x | Diskuse| Společnost

Gabriela Bernatová

Wasabi love

Muži jsou jako arašídy, je jich mnoho přitom každý jiný. Postupem času, díky rozmazleným chutí žen.

8.4.2011 v 23:18 | Karma: 13,69 | Přečteno: 1529x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Bernatová

Pražský půlmaraton 2.4.2011

Ti z vás, kteří sledují moje pravidelné články na stránkách pro běžce vědí, že se mi blíží termín prvního běžeckého závodu. Příprava probíhala v rámci časových možností. Hodnotila bych jí slovy „uspokojivá“. V tuhle chvíli už je potřeba soustředit se pouze na psychiku „závodníka“.

29.3.2011 v 8:08 | Karma: 12,84 | Přečteno: 1708x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Bernatová

Z"a"tracená podprsenka

Zachvátila mě sportovní mánie. Naběhám měsičně dost kilometrů, tak jsem se rozhodla udělat si radost v podobě drahé sportovní podprsenky. Nákupy nejsou moje hobby a už vůbec ne, vyžaduje-li to náročnější zkoušení. Sebrala jsem dostatek odvahy, pevné nervy a vyrazila do pár větších prodejen. Níže popsaný zážitek nebyl vyjímkou, ba naopak.

11.2.2011 v 11:57 | Karma: 25,80 | Přečteno: 3704x | Diskuse| Společnost

Gabriela Bernatová

Přishell, natankoval a naštván odeshell

Jedno nedělní ráno někde v polovině „Dé jedničky“. Mlha se žmoulá po silnici jako mléko co právě přeteklo z hrnce. Venku je mínus osm a nikde nikdo. Tyhle rána mám nejraději.

1.2.2011 v 21:44 | Karma: 30,01 | Přečteno: 2989x | Diskuse| Společnost

Gabriela Bernatová

A tebe taky sním

Zdravím běhající část národa, neběhající část národa a především část neběhajících, kteří s běháním koketují. Musím přiznat, že pohyb je droga. Pokud by mi někdo řekl minulé léto, že budu chodit cvičit 3x – 4x týdne asi bych se ho zeptala jestli mu nepřeskočilo.

4.1.2011 v 22:32 | Karma: 19,97 | Přečteno: 2049x | Diskuse| Ona

Gabriela Bernatová

Dávám lemře týden, maximálně dva

Přemýšlíte jaká předsevzetí si dát na rok 2011? Přidejte se a začněte běhat. Já, lemra obecná, která doposud sportem nazývala a pravidelně se věnovala pouze ježdění na motorce a skákání padákem jsem díky rozhodnutí uběhnout 1⁄2 maraton najela na nový životní styl. Když to zatím zvládám já, zvládnete to také.

25.12.2010 v 0:41 | Karma: 17,61 | Přečteno: 1956x | Diskuse| Ona

Gabriela Bernatová

Trpím s úsměvem na rtech

Jeden týden je sedm dní. Sedm dní uplynulo od doby, kdy jsem odeslala přihlášku na 1/2maraton. Za těch sedm dní jsem byla 4x běhat. A jaké z toho všeho, pro můj organismu nezvyklého pohybu mám pocity? ... Smíšené.

14.12.2010 v 9:39 | Karma: 14,30 | Přečteno: 1801x | Diskuse| Ona

Gabriela Bernatová

Blondýna se chystá na 1/2 Maraton

Poslední dobou se mi nedostává sil a energie. Jediná dobrá činnost, kterou pro sebe dělám je pravidelná návštěva sauny. Naopak nedostatek spánku, čokoládu, fast food a svařák si dopřávám dostatečně. Pohled na strašidelná čísla mé osobní váhy, čítající celých 6,5 kg mě děsí.

8.12.2010 v 7:00 | Karma: 21,86 | Přečteno: 2518x | Diskuse| Ona

Gabriela Bernatová

Každá sleva něco stojí, aneb SLEVOMAT a ti ostatní

Slevomat.cz, MegaSleva.cz, zapakatel.cz, berslevu.cz a přibližně 80 dalších poskytovatelů výhodných nákupů se na nás hrnou ze všech stran. Pojďte na masáž, ušetříte 60%. A co třeba týden v Krkonoších za pouhých 2999 Kč?

21.11.2010 v 13:24 | Karma: 16,53 | Přečteno: 3448x | Diskuse| Ekonomika

Gabriela Bernatová

Festival otevřených sklepů 13.-14. listopadu 2010

Sluncem zalitá podzimní krajina a příjemných patnáct stupňů doprovázelo víkendový Festival otevřených sklepů na Kyjovském Slovácku.

15.11.2010 v 11:53 | Karma: 12,87 | Přečteno: 825x | Diskuse| Cestování

Gabriela Bernatová

Pomáhám, pomáháš, pomáháme

Jednoho srpnového nedělního rána mě zabolelo u srdce. Topinka s medem mi při pohledu na titulní články idnes.cz v ústech zhořkla jako měsíce zapomenutá mandle, nebo mrazem přešlá salátová okurka z Tesca. Můj rodný kraj byl pod vodou.

9.10.2010 v 8:15 | Karma: 31,57 | Přečteno: 3523x | Diskuse| Brno

Gabriela Bernatová

Terrible twos / Hrozné dva roky

Stojím ve frontě u kasy a pozoruji ječícího chlapečka. „Neciiii, neciii...“ , huláká na svoji viditělně psychicky vydeptanou matinku. Po bradě mu teče nechutný sopel a sváteční oblečení vypadá po vytření půlky obchoďáku jako vytažené z popelnice. „Zvedni se, nebo ti už vážně dám na prdel.“ Vyhrožuje drobná tmavovláska a je vidět, že by se nejraději propadla do země. Nedivím se jí. Já mít takového spratka, tak raději nevycházím z domu. To je ta dnešní výchova. Můžou všechno a neumí se chovat. Moje děti takové nebudou. Přísahám.

3.10.2010 v 14:35 | Karma: 22,35 | Přečteno: 2302x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Bernatová

Blondýnčino nedělní pokání

Pamatujete na obrázky propiskou, perem, či kružítkem zvěčněné na dřevěných lavicích našich tříd? Nápisy typu P+J=VHL (čti jako Velká Hořící Láska). Dopisy putující během vyučovacích hodin z jedné strany třídy na druhou?

19.9.2010 v 23:22 | Karma: 18,06 | Přečteno: 1899x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Bernatová

Bulharská exotika

Pro mou generaci r.v. 81 neznámá země o které toho většina z mých vrstevníků moc neví. Naopak si nelze nepovšimnout zasněného výrazu našich babiček a maminek, které trávily na bulharském pobřeží první a kolikrát i jedinou dovolenou u moře. Balt nepočítám. Spojení studené vody a němčiny mi nepřijde jako správná prázdninová kombinace. Jaké je tedy Bulharsko dnes? Umí nám nabídnout speciality a zajímavosti, které nás odlákají od dovolených v pulzující Itálii a Španělsku, olivami provoněném Řecku či provařeném Chorvatsku?

18.9.2010 v 13:50 | Karma: 16,10 | Přečteno: 1489x | Diskuse| Cestování

Gabriela Bernatová

Ad leones (Lvům)1.díl

„ Kočičko, dovolená byla super. Týden v lihu a spousta pěkných zajíčků.“ Čtu si nadšenou sms od mé o 5 minut starší sestry. „ Mrcho...popovídáš u vínka a v zimě razíme spolu.“ Odepisuju ve spěchu mezi čtením dnešního tisku a sakrováním nad kupou emailů. Jednou za rok je potřeba odvázat se a restartovat mozek. Bavit se popularitou, kterou jako jednovaječná dvojčata rychle získáme na každé společné dovolené. Ale co, Turecko tu bude i za pár měsíců a v práci se to zatím uklidní. Navíc na dámskou dovolenou je potřeba ta správná nálada a chuť se bavit. A já jsem unavená.

28.8.2010 v 18:55 | Karma: 13,05 | Přečteno: 1268x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Bernatová

la fin du voyage

Desatero dní a desatero nocíJsme spolu šťastni jako nikdy předtím

26.8.2010 v 7:32 | Karma: 13,88 | Přečteno: 1153x | Poezie a próza

Gabriela Bernatová

Ubohá Rusalko bledá, bída bída ...

V Třeboni dnes krásný program majíDvořákovu Rusalku v parku od devíti hrají

25.8.2010 v 11:00 | Karma: 14,02 | Přečteno: 1756x | Diskuse| Kultura

Gabriela Bernatová

Never ending story

Každé ráno v 6 hodin zvoní budík, pro velkou úspěšnost si to v 6.15 musí zopakovat. Mobil je náležitě potrestán buď slovním útokem, nebo trochou hrubého násilí. V 6.30 se z pokoje ozve „maminkoooo“. Narážím do dveří, opět ze sebe dostávám tolik neslušných výrazů, kolik mi jich dovolí 4,5 metru dlouhá chodba z mého do synátorova pokoje.

25.8.2010 v 8:00 | Karma: 15,11 | Přečteno: 1700x | Diskuse| Osobní
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1929x

Seznam rubrik